Ahad, Januari 31, 2010

Bee Hon Goreng Ayam

 
Bee hon grg  & nesf o

Bee hon grg tabur telur hancur

Salam utk semua di hujung minggu..manu merangkap Bf & lunch kelakarkan hahaha... kes semua bagun lambat..ehhh tp ceo dapur tetap mentan ye bagun awal heheh...x ade sape nk mkn, baik masuk dapur pun lewat. Tajuk kat atas tu bikin gempak jeee semestinya bee hon grg berencahkan ayam hehehe...kalau bgun lewat  perut pun lapar manu yg simpel pun jadi sedap yetak .....ok layan dulu..jumpa lg di manu yg baru pula yeeee

7 ulasan:

fmina08 berkata...

ha'ah..sehati sejiwa tol..msk bihun jugak ea..

Sheila Shafea berkata...

Salam Fmina08 hehe tulah pasal heheh sejiwa mcm lagu kumpulan spring hahaha

anis berkata...

salam kakshiela, sy dr kecik sampai skrg mmg suka mkn bihun. tak kiralah masak apa tp fav bihun goreng. dah lama tak buat sbb suami n anak2 suka mkn mee kuning. kecurnya...

Sheila Shafea berkata...

Salam hai anis ye kee suka akk pun suka bee hon juga x muak mee kuning pun suka tp kurang le kalau buat kari me, mee jawa ,grg mamak ok tu

Watierman, rmanbkr berkata...

Hai Shiela..macam mana boleh dapat bihun yg hebat ni...pandai dia goreng ayam...cabuttttt!

loyar buruk yer!!!

Sheila Shafea berkata...

salam k.watie heheh biase jekak yg pentig sedap hehe ayam kat dlm menyorok hehehe

Kaseh NazLieza berkata...

wah...teruja dgn telur hancur tu la...tetiba teringin mkn omelet lak..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More