Rabu, Januari 13, 2010

Popia Goreng


Popia Grg



Assalammualikum semua slmt pg..dah breakfast ke..kalau dah.. Bf ape pg ni...hrp hidangan yg istimewa utk family ye.. rajin ke hehehe kalau rajin lg bagus hahahaha..ok ni hidangan Bf pg sy... popia inti caret & tauhu cincang di tumis sekali ... sy x letak udg kering pun nnt baunya lain sikit...just tumis gitu2 je...biasa sy letak betik muda yg disagat ..ni stok caret yg ade so buat lee.. ..pagi2 sagat nak Bf x masuk dek tekak..so ank2 & Mr.laling bawa bekal npknya hehehe yg penting laku hehe layan

8 ulasan:

E-na Zarina berkata...

E-na dh bekfast tapi nak juga mkn popia tu...nampak ranggup jer! rajin menggulung ye...

Watierman berkata...

Akak suka popiah basah...mentah yang belum goreng ada tak?? Kalau tak ade yg tu pun akay lah!!

aidah berkata...

Wah macam berjanji lak kita ni. Pagi ni pun akak buat sarapan popia goreng untuk anak2.

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

kita suka popia..nyum nyum...kenyang :)

Sheila berkata...

salam E-na Zarina hehe gulung mengulung nap pasing kat org jauh x sampai heheh rajin kalau bhn ade

Sheila berkata...

Salam k Watie wooo popia basah lagi lah jjgn cakap mmg kegemarin tapi x pas lg membuatnya hehe nak ke cepat terbang

Sheila berkata...

Salam aidah - hehe ye ke sehati sejiwa kita yeee jum tukar suka same suka

Sheila berkata...

salam sue- suka ye nnt akk kasi yee tp x sampai pun hehhe nnt rajin buat lahhh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More