Isnin, Januari 25, 2010

Gambar di Tiara Beach Resort PD


di sedikan basikal bg yg nak pusing2


terbang


lunch time


Bf time

Hai ..n3 lg gbr di sekitar tiara...  mmg best ni kali ke 2 ke kami ke sini sebelum ni pihak proton pun ade meganjurkan sambutan di sini.. jauh dari pantai.. mmg selamat ,tiara juga menyediakan pantai buatan mmg best kolam dan nak main bola air pun boleh mmg besar nak lihat gbr2 seterusnya sila masuk facebook yeee..jom cuci mata...

2 ulasan:

kak ina kl berkata...

salam..bestnya gi situ..akak jugak tak sampai-sampai lagi..mahal weiii nak duduk kat hotel ni..
kalau ada virus R..nak buatlah kek pisang coklat tu..nanti c & p ajer yer..

Sheila Shafea berkata...

salam hehe mmg best k.ina..tulah ni compeny yg saport ok leee hahaha buat tau boleh sudi2kan hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More