Rabu, Januari 13, 2010

Kek Lapis Biskut Marie


Kek yg telah siap


 Rupa yg telah di potong


Lapisan yg belum di bakar

Salam semua dah lunch keee.. n3 projek membangkin lepas-lepas semua seisi rumah keluar kedistinasi masing-masing ke opis & sekolah... sy pun memulakan kerajinan mbaking siap pukul 11.30 am td... masih panas ni hehe.. nnt ank2 balik sklh leh ngap dah lama rasanya x buat kek teringin lah pulak tekak ni..mmg sdp rasa biskut marie tu ragup didlm kalau buat kosong je muak pulak... rasa kek je semata. Kalau x nak lapis gan biskut pun x adehal byk pilihan lg..pada yg suka leh lapis dgn asam manis, buah prun ,cklat cbery pun boleh ..kalau kureng sikit rajin tu just lapis gitu2 pun boleh hehehe adunan kek semua same cuma kita perbagaikan rasa. betul tak... mudah n sng membuatnya

6 ulasan:

Watierman berkata...

alahai dah siap juadah untuk petang..akak masih garu2 kepala!!! Nak sepotong!!

AZIAN berkata...

Ehh...kita sama di Puchong ni...bolehlah dtg minum petang yea hehehe...

inna berkata...

salam sheila..

ni lagi satu resepi yg saya berangan nak buat samapi ni...tak buat-buat...hehe...sedapnya lapis marie tu..

Sheila berkata...

Salam k.watie hehe boleh cepat dtg nnt habis tgh panas2 ni

Sheila berkata...

Salam Azian 0 ye ke wah dah dekat tu singah 2 lee leh kenal2 n mkn2 hehehe

Sheila berkata...

salam inna - hee cepat turun dapur jgn angan2 lg...mmg sedap nnt terbawak dlm mimpi hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More