Jumaat, Disember 11, 2009

Tempahan Kek Batik




Hai tempahan hari ni kek batik dari kwn opis Mr.laling..katnya nak buat mkn2 mlm ni atas pemegiannya ke luar negara ahad ini..dah alang2 ade tempaha tu sy buat lebih sikit utk tuan rumah heee gbr di atas tu rupanya bila sudah di potong2..Tq pada En. sorry name x ingat.. yg oder tu

8 ulasan:

Amy Nujaimy berkata...

salam....

kita suka kek batik tu.... masa dolu2 mak slalu wat kek ni.... sedap kan.......

Sheila berkata...

Salam Amy lama x npk hrp cihat yeee yelahhh sdp n sng je buatnya..tp akk buat x manis biasa org buat telampau manis nak mkn pun payahhh kalau rajin try lah buat

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,
Cedapnya nampak ke batik tu! Saya suka makan coklat2 ni . hihi

Sheila berkata...

salam indahhouse..kalau rajin buat yeeee...ank2 pasti suka

kaksu berkata...

Salam Sheila, sedapnya kek batik tu kan... berapa yek Shiela jual besar camtu? Su jual 7"x7" punya loyang rm 15 tu pun org kata mahal. biasalah kampungkan... Kalau sudi Su mintak sangatlah Shiela bagi resepi kek marble yg biasa jual tu leh tak? tq

Sheila berkata...

sa;am Su yee mmg sdp bdk2 suka kalau buat x manis lg best..ok nnt sy bg tahu resepi kek marble ye

MUMMY ILA berkata...

sedapnye kek batik..lama x buat.. :)

Sheila berkata...

salam mammy ila-
heee mmg sdp buat cepat nnt kempunan pulak

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More