Jumaat, Disember 04, 2009

Donat



Hai semua..entah ape tetiba angin R dtg heee ade makne ke... hee x lah rajin sbb ramai sgt kat rmh sy ni gan ank2 buah...habis semua di lemparkan kat sini aduhhhhh kalau dah ank buah dtg paham2 jelah ni semua ank buah sebelah sy..dlm rmh ni campur ank sy ade 8 org nasib yg seorg tu bby..maknya dah angkut bejln hemmm.... ni pun suara sy dah hempir2 nak jd tarzen...sikit lg pecah lah heeee..baiklah juadah minum ptg sy hari ni Donat... kena buat lebih sikit..bdk ramai..nasiblah Mama Ngah hari ni rajin...itu pun dah bg amaran jgn buat sepah n suruh dgr kata kalau tidak no mkn2 heeee sy pulak dah jd mcm bdk2..layan jelahhh

4 ulasan:

Noorma Ismail berkata...

amboi..tembamnyer donut mu...kalo makan sebijik pun dh kenyang kan...nape donut tu lom make up lagi??

Watierman berkata...

Padanlah Akak dengar Tarzan jerit2 tadi...!!!Nak sebiji donut yg gebusss tu!!!

E-na Zarina berkata...

nak juga donut yg gebuss itew! 5 ketul ye bungkus..toche

Sheila berkata...

hai Noorma hee temnam hee senang seorg seketul..meke up sikit je byk2 nnt kan melekit2 bdk mkn heeee

hai k.watie - tulah pasalnya spai ke png begegar hehee nak boleh saje ade berapa org dlm rmh tu heeee

hai E-na Zarina gebu heee mcm tuannya kah kah kah boleh saje mah sini akk tapau...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More