Sabtu, Disember 26, 2009

Ayam Masak Merah



Hai semua lama rasanya x n3 pasal masakan ..tahu x pe heee maklumlah balik kg..dapur di rumah x berasap...kat kg pun tangan x main pisau hehe..kedai Mil ade ape lagi mkn free lah..hari ni kenalah megadap dapur ku yg tinggal seminggu tu...hello.. mulakan tugas...lunch td buat aym masak merah hias dgn tomato buah n bwg bulat2 nak buat ulam pun boleh..kena pulak nasi pns2 ..ank2 mmg suka satu lauk ni pun dah cukup bg diaorg ok layan...

3 ulasan:

blogresipi.com berkata...

sejuk2 ni dpt mkn ayam masak merah dgn nasi panas sedappnye la hai.

Sheila berkata...

hehe blogresepi.com - hee tulah hujan memanjang satu hari ni...lapar yeee jum mkm

idayusof. berkata...

Harini akak buat ayam masak merah.Tak leh tahan asyik tengok menu Sheila ajer....
Perut pun asyik berkeroncong aje, hujan2 ni.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More