Rabu, Disember 02, 2009

Mee Telur




Salam Semua..Jom Pekena Mee Telur yg masih panas lg sdp ..nyam nyam nyam..resepi dapat kat rmh Azlina yg dok Seri Manjung Perak tu...dah terbekenan terus oder dari beliau hehee jom kita pakat gelak ramai2 heheeee tipah tertipu...ini adelah replika hiasan Mee Telur..yg sy oder dari Azlina..Tq pada beliau ...barang selamat sampai dgn baiknya..dan Tq juga sbb bg hiasan pelita hati yg cantik ini. Azlina ni pandai mendecoupage..rajin betul akk kita ni...ape pun layan ye Mee Telur ni

4 ulasan:

Noorma Ismail berkata...

cettt...terkena jugak aku .....

Sheila berkata...

salam Noorma-
heee gelak kan dia...macam real kan

Watierman berkata...

Sukanya bila kenakan orang yer!!!

Sheila berkata...

salam k.watie-
semalam punya commetn ter dilet lee heee kena jgn x kena..kena gelak

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More