Rabu, Disember 16, 2009

Aktiviti




Hai ni projek smlm ptg.. 3 item yg pernah di siarkan di sini pun x siap di mekaover lg dah buat yg ni..aduhhhh ,,x pee kita bg pakaikan baju baru dulu nnt baru di mekupkan ..dulang tu ade 3 beradik baru buat dua beradik je dulu lihatlah sebelum di bajukan betomok2 karatnya.. kotak kunci pun tunggu giliran jugak...yg lain tu tunggu akan di ubah wajahnya yeee layan dulu gbr masa proses pegeringan

2 ulasan:

Watierman berkata...

Orang kalau tak reti dok diam cam ni lah....ada jer nak dibuatnya...!!!Akak nak dok diam2 jer....hehehe!!

Sheila berkata...

salam hai kak... hee dah hobi nak bwt cam ne diam pun time tidor je kah kahkahkah....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More