Selasa, Disember 15, 2009

Kuih Bom



Salam semua di pg selasa ni..dah Bf keee jom pg ni kita main tembak2 nak heee baling bom ke mulut heee buat lawak pulak.. jom Bf sekali..dah lama rasanya x n3 kuih ..asyik2 lauk jee yg muncul yeee...kuih ni semua suka tu yg buat..kalau x mls jugak hhee... inti dlmnya kacang hijau..x buat inti kelapa sbb bdk2 x mkn..buat lebih sikit simpan dlm peti nextime buat kuih yg berinti leh pakai lg..ok jemput besarapan...

8 ulasan:

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

masa kecik2 kalu makn kuih ni suka buang inti dia huhuhu

ALMYA berkata...

sedapnya...meleleh dah ni...kalau kt kg. akak intinya ikan...rindunyaaa...

Sheila berkata...

salm Sue hee same lah dulu mesti buang inti..nak nya inti kepala..tp skrg semua balun heee

Sheila berkata...

salam Almya- ..kuah bom inti ikan keee ohhh x pernah rasa lg tu....ade kelainan...

ima berkata...

salam sheila,
sedapnya kuih bom tu...akak suka tau...tapi akak tak suka inti kelapa...senang ke nak buat kuih ni.

Sheila berkata...

salam k.ima tulah sy pun sukamkn tp x suka inti kelapa tu yg buat inti lain..senang jugak nak resepi ade kat Myresepi.com

Ummu Ammar berkata...

Salam Kak Sheila..

Sedapnya...saya suka!..terutamanya intinya ikan..Inti ikan rasanya kt Pantai Timur jer ada..

Sheila berkata...

salam Ummu Amar- ye ke inti ikan eee mcm best jee nak try lah buat..or balik k'tan nnt leh cari kuih ni...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More