Khamis, Disember 17, 2009

Puding Coklat Lapis Biskut



Salam semua haiii n3 gbr puding coklat lapis..semlm dpt tempahan puding ni dari pun nurol tp x dapat negok mcm mana rupa dlm puding sbb tempahan org x kan nak di potong pulak..so...dpt byk pemintaan yg nak negok rupa puding ni..jadinya mlm td sy buat lg utk mkn2 sendiri...ape lagi nilah rupa Puding Coklat lapis Biskut..amcam dah puas hati hehe sdp...layannn

8 ulasan:

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,
Yummy! Mesti sedap,kan? biskut campur puding. Akak lapis2 jer ker? Biskut marie coklat tu ya kak? :)

Sheila berkata...

Salam indahhouse - ye just lapis ngt biskut marie, oreo,lemak jgung pun boleh..sdp tp buat jgn manis ye cos biskus2 tu pun dah manis

E-na Zarina berkata...

sedapnya...camna nak buat ye? he he

Jiya berkata...

hiskkkk sedapnya nampak puding tu... makan tuk kiter yerr... nak wat tak pandai.. hihihihi

Sheila berkata...

Salam E-naZarina hee leh oder mmg best n sdp

Sheila berkata...

Salam Jiya - boleh oder mmg sdp nak rasa keee heee

RiNa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
RiNa berkata...

salam..

sedapnya puding..berapa you jual?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More