Khamis, Disember 10, 2009

Siakap Masam Manis



Hai semua n3 manu lauk diner mlm tadi..siakap masak masam manis peeee nilah ikan hasil memancing tempohari heee mmg sdp isi ikan ni ...isinya padat,,siakap liar mmg le isi sdp...dpt lah semua merasa..buat masak masam manis pulak tu sampai ikan pun dah x npk penuh dlm kuah tu harta karun...npk ekor dgn kepala jeee ikan dah kena mekup kata ank sy heee....pekena dgn nasi pns2, meratah jeee pun sdp..ok layan

6 ulasan:

Watierman berkata...

Banyaknya sarap kat atas tu sampai nampak ekor jer...yang jelas...memang tahu ada ikanlah kat dasar pinggan tu....!!!Heeee

Sheila berkata...

salam k.watie -
hee tulah pasal sarat dgn harta karunnya...biar ikan tu tidur heeee nnt dah bangun di kerjakan pulak olah mulut dlm rmh ni heeeeee

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

sarat macam mana pun yang penting mesti best rasa dia kan???? puas hati makn :)

Noorma Ismail berkata...

mancing kat mana? dh lama tak makan ikan mcm ni, sbb hubby kena kuarantin dr memancing, sampai kita abis bersalin.

Sheila berkata...

Salam Sue heeetulah ingat nak ajk jugak mkn same tp sue jauh x sempat leee..mmg puas tp x cukup kah khah

Sheila berkata...

Salam noorma-
akk g mancing kat pulau indah kelang jeeee..hee kena pantang dulu memancing tu...yeeee ingat pesanan org tua2 tauuu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More