Isnin, Disember 07, 2009

Bercuti







Salam semua di pg isnin yg begitu cerah..story for hari sbtu lepas..pergi memencing lg di Pulau...amboi jauhnya heee x lah dkt jeee biasalah kat mane lg kalau x ke Pulai yg dkt..... ke Angles Resort di Pulau Indah... yg biasa sy pergi dan pernah storykan di sini dulu..pergi pun di sebelah ptg...best kalau mlm minggu ramai pegunjung dan pegail...masing2 jd nelayan sekejap..hem hem siap bawa bekalan lg..Alhamdullilah rezeki hari tu dpt naik Siakap woooo best siap tepuk tangan lg ..besar rasanya dekat 2 kg lebih beratnya ....sorry le gbr ikan tu baring heeee....baiklah kita layan gbr pemandangan kapal dilaut dan time matahari sedang menurun yeeee

2 ulasan:

Fiza Nordin berkata...

besar ikan siakap tu kak...lebih dr 2 kilo kot tu... sarat beno ruper anak bujang tu megangnye heheee

Sheila berkata...

Salam Fiza-
hemm besar masa tarik dia punya melawan takut terlepas je....bila dah besat mcm ni takut pulak nak menyiangnya... belah dua bahagi dgn adik ipar

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More