Isnin, Disember 14, 2009

Ayam Goreng Kari Betumis



Salama semua... hai dah mkn mlm keee hrp semua dah kenyang yeee ni lauk mkn mlm sy, yg sempel jeee..time hujan2 ni biasale semua layu memasak pun dah hampir tahap layu ni heeee... aym grg tumis kari ni simple jeee menumis rencah seperti biasa kmudian tu masukan 2 sudu rempah kari n daun limau purut bila dah naik bau baru di masukan air sikit bg yg nak bekuah...serta masukan aym yg telah di grg tadi nak bg cantik taburlah cili potong....layan

2 ulasan:

HaSue berkata...

Sedapnya kak...yg simple nih yg sedap kak...ader lagi ke tu? ;)

Sheila berkata...

salam Sue hee tulah pasal kalau mlm punya lauk itu lah yg sdp..dah hbs lah syg Sue ..ni je lauk yg ade heeee ..telebih rajin kan hehehee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More