Sabtu, Disember 26, 2009

Gelas2 Lama





Salam semua di pg sabtu yg dingin ini....masih ade yg becuti lg ke..dah rady pesiapan sekolah ank2 keee..baiklah N3 pg ni jeng jeng mari kita negok dan selongkar ape yg sy jumpa dlm kotak ni...buka satu pesatu tauuu taraaaaa gelas lama..masih ingat lagi ke paten gelas2 lama ni...mak oiii..ni lah hasil selongkar harta karun nenek ku...kalau tanya balik pun x ingat beli kat mane hehehe rupanya ade lg dia simpan..sy ingatkan dah x de lg...gelas yg kuning merah tu ingat lg kalau dari jauh macam ade je dlm tu air sirap dan oren tp bila negok dkt rumanya calor gelas tu..dan gelas yg putih bebuah tu mmg lama betul dari sy kecik lg dah ade.. so ape lg jamu mata le..kalau bekenan bg tahu yeee

6 ulasan:

Shariff64 berkata...

Salam nshafea,sememangnya cantik koleksi gelas2 lama nie. Mcm shariff nie pun tgh gila betul gelas2 nie tapi susah nak dpt banyak. Teruskan usaha jagai gelas2 nie,boleh tunjukkan anak2.

Sheila berkata...

Salam Shariff64- ye betul tu..mmg susah nak dpt skrg glas2 lama lg pun payah menyimpannya glas2 lama ni nipis buatan kacanya..apepun semoga x ditengelam dek zaman...

aidah berkata...

Gelas lama akak suka 1 je, sebab dia kecik. Kalau bg org minum pun tak membazir. Tp suami tak suka akak simpan pinggan mangkuk banyak2 huhuhu

Sheila berkata...

salam k.aidah tulah sy pun kureng juga menyimpanya tp ni dak koleksi nenek dok simpan jugak lah nak display...x delah sbb brg lama ni nipis takut sy....gobok pun x de hehehe

~Yatt~ berkata...

salam kak sheila..
cantik2 gelas lama..ikut hati semua nak dibeli kan..tapi akan daya rumahku comey ajer..geram tau kalau saya tengok gelas2 yg cute camnie..

Sheila berkata...

Salam Yatt- betul tu nak nya kalau gelas comel..suka negok tp kena hati2 jaga sbb gelas lama ni nipis kacanya..tu yg takut..

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More