Rabu, Disember 09, 2009

Memancing







Salam semua... hai sehari x bersiaran rindu pada kekwn..semlm satu hari suntuk g memancing lagi ni kes dpt ikan besar pada hari minggu lepas lah....Mr.laling sanggup tu ambik cuti semata2 nak g megail lg....sy ape lg pantang di ajak on je heee... alhamdullilah bebaloi jugak leee smlm dpt naik senangin n siakap walau x besar mana dlm setengah kilo..yg kecik2 tu ikan gelemor eheh ikan gelama lah ade juga dpt seekor ketam biru heehe sesat lee tu....bolehlah buat lauk sehari dua ni..alamak jd nelayan lah pulak..... semlm x byk org so best sikit family sy kongker atas jati tu siap bentang tikar baring2 lg.. lantai biru tu sila abaikan ye tu dlm bilik air sbb nak terus menyiang heeehee ok kita layan dulu hasil megail ni yeee

4 ulasan:

AbbotCottage berkata...

uihh mancing kat mana ni ekk? manarik sungguh. Reply ASAP ekk...thx.

Sheila berkata...

salam AbbotCottage-
kay pulau indah kelang

geraugebang berkata...

Orang memancing ni, kalau dapat ikan macam dapat Emas kan. Salam kenal dari kak gerau.

Sheila berkata...

salam geraugebang-
heee tp kalau dpt emas lg best....makcik kayaaaaaaa heeeeesalam kenal juga

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More