Khamis, Februari 10, 2011

Masak lemak Cendawan

Assalammualaikum kawan2...lauk cendawan masak lomak hari ni...sdp gak, tp kita x leh mkn byk nnt semput dan segat2 satu badan setakat merasa tu boleh lee..yg lain tu mmg suka mkn cdwn ni...tapikan kita terigin sagat nak mkn cendawan sisir..lama x jumpa..kalau kat kg2 sure byk, itu pun bemusim juga..biasa kat pekan sari ada makcik2 jual kira yg dah di sukat dalam pot/tin susu boleh thn jugah harganya, maklum le benda susah dpt...apa pun layan le cendawan masak lomak cili api kita ni yeee
rencahkan dgn ikan bilis atau udang sdp jugak...

2 ulasan:

Nieza berkata...

perghh tak tahan nengok masak lomak cendawan ni...lagi pedas lagi sedap ni..maunya bertambah nasi kalau saya mkn ni..hehe

Sheila Shafea berkata...

Hai Nieza heheh tule mari le teman akk mkn, ada lawan gan ikan pekasam atau sambal belacan sdpppp

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More