Jumaat, Februari 18, 2011

Apam Snow White Lagi (Yellow)

Salam di pg jumaat yg betapa indah,semoga semua sihat2 sejahtera...harap x jemulah ye n3 lagi kuih apam yg sdp lagi lebut ni...pg2 subuh dah masuk opis dapur buat lagi kuih apam ni, request dari ank dara suruh bwt lg nak bawa tapau ke sklh katnya...saja letak kaler kuning sbb rmh sukannya kuning...mcm2 lah peragai bdk ni heheh..layan je,ok resepi mcm biasa ada di lebel kuih yeeee
yg ni buat separuh adunan je lg pun tgh hari nnt nak masak lain pulak...jemput sarapan same

4 ulasan:

Mas berkata...

mas pun nak buat apam ni lagi...
sedappkan kak...lembut jer...

KakAsma berkata...

salam sheila,
akak pun ada gak buat apam nie....tengok bdria buat masa tu..tapi tak dan nak post....senang dan boleh buat selalu

Sheila Shafea berkata...

Hai Mas yeee ank dara punya pemintaan tu yg buat lagi..sdp agaknya lembut

Sheila Shafea berkata...

W'slam K.Asma yeeemmg snng bhnnya x byak jemput sarapan same

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More