Selasa, Julai 26, 2011

Terubuk Masin


Salam, besua kita di hari selasa....haaaa juada ni pasti betambah nasi....grg ikan terubuk masin dan buat sayur lemak pucuk......cukup le manu utk tghari ni.....dpt pekena terubuk masin di bulan posa lg leeeee buat x sabar2 nak bebuka kan heeee.....ok jum layan juada tghari sy ni....


grg besama bwg besar, cili api, dan tabur di atas ikan

8 ulasan:

Anna Qawina berkata...

fuuhh..berasap ni kalo mkn ngan nasi panas..mintak nasi tambah kak..:P

Sheila Shafeareen berkata...

hai Ana heheh mmg pun..x higat diet...boleh byk lg ni sila tambah hehehhh

mama-D berkata...

Sedapnye ikan terubuk masin...klu pekasam buat cenggini lg power ek?hehe

Juwita Jamaludin berkata...

ikan terubuk sedap tu... kat japan tak de tgk gambar je la...

Cendana Kasih berkata...

sedapnyer, tp tak slalu dapat makan sbb bang Jebat tak makan terubuk, banyak tulang katanya... setahun sekali pun payah nk sampai ke mulut...hehehe

IdaShazana berkata...

sedap2....goreng garing2, langsung tak terasa tulang dia.
Ada sekor lagi kat rumah, bole la lepas gian tgk kat sini

cik cek berkata...

Ikan terubuk masin...emmm...memang sedap....:)

Ahliah Nizam berkata...

Assalam,

Mohon izin puan utk copy gambar terubuk masin goreng ni boleh ..?

Saya nak letakkan di fanpage saya, facebook.com/kedaiummie

Terima kasih

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More