Rabu, Julai 20, 2011

Sambal Sotong Bekicap


Assalamualaikum besiaran di pg Rabu.....lauk mkn mlm semlm, ada tinggal semangkuk simpan dlm peti, pagi ni kasi pehagatkan , leh makan gan nasi ...so pagi ni x buat sarapan pun, kita masak se pot nasi utk mkn gan nenek....tghari nnt masak lauk lain le........bukan ape kita byk kerja nak di settel kan pg ni...jahitan uncang x siap lagi, hari sabtu ni tuannya dah nak guna.... apa pun isikan perut dulu bagi kenyang......resepi cam masak sambal tumis biasa, cuma ditambah kan kicap saje....


hemmmm sdp.........

11 ulasan:

Nurul berkata...

Morning, K sheila....

Dah lama nurul x makan sotong..... hehe... emmm, mmg sedappp buat sambal sotong berkicap... buat nurul terliur plak pagi2 nih....

# K sheila nanti singgah amik award yer.. ;)

cik cek berkata...

Sheila....

bestnya sotong...kak cek ska...kak cek suka...:)

Sheila Shafeareen berkata...

hai Nurul morning to u..
sdp ye ke sepat gi beli sotong...kat rmh ni mmg hantu sotong x kira le masa jenis apa pun laku aje

Sheila Shafeareen berkata...

hai Cik Cek hhehhe nnt kita buat lg kita hantar sane yee..cuci mata heheh

tun_telani berkata...

morning kak sheila.. bz yer pagi nih. kalau dekat2 buleh tun gi lepak2 smb kacau akak wat kerja..hihi

mala berkata...

hari ni lauk kami sambal sotong

Sheila Shafeareen berkata...

Hai tun heheh tu le akk buat kerja beseorgan x ade teman ni...jum le bg riuhkan suasana

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Malaaa same juga ye manu sambal sotong... sotong mm fv ank2

Zaliedana berkata...

Assalam kak sheila,sotong msk pa pun sedap kan,kalo wat sambal mkn ngan nasi lemak lagi lah best..BESTnya akak pandai menjahit..

Nieza berkata...

sedapnya lauk sotong tu....simple tapi sedap kan...:)

Anna Qawina berkata...

lapar nasik lak tgk sutun akak nih...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More