Khamis, Mei 12, 2011

Budak Ecik Sazreen,,,,


Haiiiiiiiiii antei2 semua saja2 aje... caya dah pandai tesegih bila kena diagah..bebrapa hari lagi caya nak masuk 2 bulan...mama cakap saya kuat minum cucu... poh poh pon kuat .... setiap empat, lima jam kena calin ..kalau x lencun ..wahhhhhhhh heheheh..sekarang ni caya cuka kejut kan mama pukul 5 pagi...bila dah dapat cucu caya sambung tidur balik ..... mama kata skrg dah x payah pasang alam nak bagun pagi lagi sbb suara saya dah cukup utk kejut kan semua org wahhhhhhhh......


bay bay nnt jumpa lagi ye caya nak masuk buai ni dah gantuk..bagi can kat mama nak macak.....

9 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam sheila...comelnyaaaaaa!!

Sheila Shafeareen berkata...

w'salam tq antie azatie

Yatie berkata...

alalalala....comelnya...geram rasa nak cium2 je...tium tikitlah..muahhhh...muahhhh.

Kak Rose berkata...

kan main lebo lagi senyuman dak tecik ni.... geram sungguh! meh nenek nak tubit2 pipi tu...

Sheila Shafeareen berkata...

mari le antie yatie main gan caya..caya dah bagun...cayang bucukkkk

Sheila Shafeareen berkata...

hai antie rose heheh cakit leee pipi caya..nnt nagis pujuk yeeee gomol2 caya cukaaaaaaaaaaaayeyey

Nazrah Bakery & Dunia Kuih berkata...

comelnya tak der gigi...

Sue @ Nenie berkata...

Comeiiiiiiiii

Antan Bertingkah berkata...

Comelnya.... geramnya tengok...kalau dekat2 mau hilang selalu tu....

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More