Rabu, Mac 30, 2011

Kari Telur Bekentang

Assalammualaikum...hari ini masakkan lauk kari telur utk family..pasti jemu asyik lauk org bepantang je yg n3kan tau x pe heheh... bebalik pada lauk ni, sy suka telur yg di pecah terus dlm kuah kari.. rasanya mmg sdp, kalau di rebus sebiji2 dah biasa sagat buat... sy tambah dgn kentang.. pasti membangkit selera. Buat masani muncul manu lauk pauk ye, nak buat kuih muih x bekesempatan nak megodek...ok layan dulu lauk Kari Telur Bekentang
Time kuah kari megelegak baru masukan telur satu pesatu..

4 ulasan:

mamawana berkata...

sedapnyer kari telur...my feveret.

~K Ham~ berkata...

kak ham buat jugak kari telur mcm shila ni tau...best la...tq shared resepi..

Sheila Shafeareen berkata...

Hai mamawana ye sedp pekena kari telur cam ni...betambah nasi heheh

Sheila Shafeareen berkata...

Hai kak Ham ye ke sdpkan kak, simple je kalau x ada lauk buat camni pun kira ok...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More