Isnin, Mac 21, 2011

Sup Ayam Halia

Besiaran di pg isnin, manu utk org dlm pantang, Mr.laling masih dlm pecutian..kena jadi org dapur le buat masa ni, best selama ni kita yg sajikan hidangan so kali ni giliran Mr.laling lah pulak yeee .. dgn Mr.laling mmg x jadi masalah pun bab masak memasak, maklum le ank tokey kedai mkn dah biasa masuk dapur....baik le utk sajian hari ini... sy suruh masakan Sup Ayam Halia pula..smlm dah manu ikan, hari ni tukar selera dgn manu yg bedaging serta letak sayur supaya nak bg tambah tenaga...
saja letak halia sekeping2 camni boleh mkn gan nasi putih yg panas2...
mmg le sekali sekala pekena manu mcm ni sdp jeee..

7 ulasan:

Sofea berkata...

shiela..tentu berselera org yg berpantang tu mkn..air tangan org tersyg katakan..;)

leen hussain berkata...

kak, sedap dan menyihatkan...bagus buang angin2 dlm badan ni...

K.Nor berkata...

wahh sheila.. untung badan dlm pantang cik abg yg jd chef :)

Sheila Shafea berkata...

Hai Sofea-heheh yee beselera sagat..lg mr.bos pun dah biasa turun kedapur ank tokey kedai mkn hehe
...

Sheila Shafea berkata...

Hai Leen - ye betul tu saja letak halia lebih ..akk mkn sekali halia tu...

Sheila Shafea berkata...

hai K.nor heheh alhamdullilah ni lah masanya oder sja dan suruh masak hehhe

cikmanggis berkata...

hehe inilah masanya nak manja manja kan:)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More