Jumaat, Februari 19, 2010

Pau Sardin & Pau Coklat

 
Pau Coklat & Pau Sardin
Yg betanda inti coklat snng nak ambik yg mana satu..masih panas ni....
belum di kukus tunggu giliran hehehe

Salam utk semua di pg jumaat ni, pg2 lg sebelum subuh dah bagun megepau hehehe jgn tekejut pulak megepau ape.... bukan megepau duit ye megepau mkn hahaha. Dok uli meguli sampil layan redio.....buat dlm dua rasa inti coklat & inti sardin, maklumlah pemintaan ade yg nak pedas dan manis...pau ni mkn time pns2 sdp..Mr.laling bwk bekal dua ketul,  ank dara tu pun bwk bekal juga..katanya nnt rehat x pyh belanja... bagus, bagus..... pilih ye mana bekenan....jemput sarapan

6 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Sa;am Shiela rasa nak buat gak pau pedas2...semalam tu manis2 jer!..baling mai sebijik dua...yg sardin ya!

Sheila Shafea berkata...

salam k.watie hehe jum kita tukar gan laksa tu ade lagi ke heheh..boleh 5 ketul bag akk ni

azian berkata...

Salam Sheila, pau saya dah habisss dah...nak makan pau kat rmh sheila plak lah...kita kat tesco puchong aje nih.....

Sheila Shafea berkata...

salam azian ye ke dekatnya kita mmg setip minggu cari brg dapur kesana...jemput mkn

aidah berkata...

Salam Sheila,

Tak pernah terlintas nk buat pau sardin. Mesti sedap rasanya.

Sheila Shafea berkata...

salam aidah- hehe mmg sdp macam roti sardin juga..ank2 sure suka...kenyang bawak bekal

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More