Selasa, Februari 02, 2010

Mee Hailam

 
Kuah Hailam & Mee 

 
Mee hailam siap bekuah

 
 jemput makan


Hai semua jeng, jeng jang.. utk lanch hari ni just buat mee hailam je ..ubah selara dari nasi...kuah dah siap di buat, nnt ank2 nak mkn tinggal curah kuah je ke atas mee..telebih dulu mee di celur, pecahkan telur seorg sebiji heheh cukup tu...tp kalau ade udg lg cantik...rencah aym pun jd lah... pekena pulak dgn cili kicap pehhhh..jemput mkn tghari..layan

6 ulasan:

HaSue berkata...

amboi kak..nampak menyelerakan laa pulak mee hailam akak tu.. nak rasa semangkuk buleh..hehe

Sheila Shafea berkata...

Salam haSue - boleh sangat adik ku...silalah hehe

Watierman, rmanbkr berkata...

Betoi tu..Shiela kalau tolak2 ayam tu tukar dengan udang memang cantik...hehehe..dengki tak leh makan...!!!Nak juga...tapi nak berudang!!

Sheila Shafea berkata...

slaam k.watie hehe kelakar lah akk ni boleh nak yg berudang nnt buat khas utk k.watie yeee jemput....

Kaseh NazLieza berkata...

wah...akk bg idea supaya mee xcepat kembang ni...lps ni blh la ikut cara akk...mee n kuah kasi separate kn...

Sheila Shafea berkata...

salam kaseh - ye betul tu kalau campur sekali mee kembang buat kuah asing..mee rebus dulu yee n toskan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More