Sabtu, Februari 06, 2010

Kari Ikan Pari

 
 tiga jenis lauk bederet

 
Kari ikan pari tumis tampa santan...

 Sawi manis bunga kuning tumis air

 
Hai semua ,besiaran di mlm hari , dah mamam kee ni nak n3 manu lunch sy merangkap sampai dinner, siapa yg nak mkm mlm tu habis kan jelah lauk..sy mlm x ambik nasi pun, nak mkm yg lain heheh amboi megada gada heheh.....ok siang tadi manu ikan pari msk kari pekat tampa santan, sawi bunga tumis air dan aym grg je.....kenyang perut meratah ikan...mlm mkn roti cicah milo dah lahhh ok slmt behari minggu...nak kuar ronda2 KL sat nak ikut jommm...

2 ulasan:

Noorma Ismail berkata...

kak, pernah makan hati ikan pari tak??

Sheila Shafea berkata...

Salam Noorma ohh x pernah lagi tu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More