Selasa, Februari 23, 2010

Fish Nugget @ Roti Nugget Ikan

 
nyam nyam nyam
kapit dgn roti lg sdp....
fish nugget 

Salam utk semua di pagi selasa...harap pg ni semua ceria dan happy yee..nak breakfest ape yek..hem pg ni grg je nugget ikan dan kapitkan dgn roti..pagi ni yg mana nak kedistinasi semua x bawak bekal, sarapan di rumah saje, habis ....sedap lah tu hehehe.... ank dara kata balik sekolah nak lagi ..ok nnt mama buat yekk..ape pun kita layan dan sarapan dulu..jemput..

2 ulasan:

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Shiela...selera orang rumah kita ni macam2 kan...jenuh nak melayan...janji dia orang nak makan!

Sheila Shafea berkata...

salam K.watie- betul tu kak kekadang becinta nak masak dan nak buat semua tapi apekan daya tu tugas kita yg menanti....yg penting perut berisi x masak x mkn pulak semua hehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More