Jumaat, September 30, 2011

Rakan Blog/Fb Datang Betandang "Mas Duniaku"

Assalamualaikum..besua kita di hari jumaat yg indah...pg ni ada rasa teruja sbb sahabat di alam maya nak dtg kerumah....wahhh seronokkkknya pg2 jumaat ada tetamu dtg....seronok beborak sakan gitu...org nya mmg peramah sunggu langsing bak Fauziah Lattif wakakkaka...seronok pulak melayan.... suami Mas pun sama tak segan beborak.. si baby Areen dok dlm pelukan suami Mas nak pulak tu langsung x nagis siap suka2 lg hhehe...wah cam ni leh le tambah yee Mas hehheh...amat bebesar hati Mas dtg siap bawa buah tangan ..walau tujuannya hanyalah satu....htr brg yg di oder heeeeee Apakah itu? jeng jeng jeng.....nnt kita ceta yeeee tq Mas dgn buah taganya sos kicap & sebekas tempoyak...seronok....ok layan dulu pic ni ye heeee


Sebahagian juada yg di sajikan

Nasi Impit

lemping Bawang

Kari Ayam ni makan sama lempeng bawang atau nasi impit

Bahulu Kukus

Agar-agar bandung coklat chip

23 ulasan:

Hanim berkata...

sedap menu tuk tetamu tu, dah kenyang mas...hehehe. mas jual barang ape tu?

Mama Hawa/Mama Nani berkata...

Best nyer dpt jumpa kwn2 blogger.. Siap ngan menu sedap2 Sheila :P

Amie berkata...

wah sedapnya menu yang disediakan... boleh tumpang semulut? he hehehh

Anna Qawina berkata...

haip..dok intai ni mana puding mangga? hehe

Zaliedana berkata...

Kak sheila,amboi byknya menu,sonok lah kak mas mkn kekeyangan eks..Sempat n rajin akak wat mcm2 ngan ank kecik lagi..Best kan dpt jumpa kak mas yg cantik n selim melim tu..

Mas berkata...

kak sheila...seronok sangat jumpa akak..
maceh atas layanan mesra akak pada mas dan suami..
hmm..cantik comeii akak sorang ni..
rajin lak masak..
mcm2 ada atas meja tu..he3
kekenyangan mas dibuatnya...

quinnie berkata...

seronok tengok gambar org bergather2 nih..macam2 menu....:)

shiela..kita ada kasi award kat awak..kalau rajin angkut la dari rumah kita ye...:)

izahdaut berkata...

Tetamuu istimewaaa ... Haha.. Mas tambah mas jgn tak tambah.. Kiki

Nazrah berkata...

best nya dapat berkumpul...

Ummi berkata...

Waaahhhh Sheila, best nih...x abis lagi kunjung mengunjung eh...terliur tgk agar2 bandung choc chips tu...panas la kat Ktn nih... Waaah Mas, mcm boleh dah la tambah produk lagi tu...hehhe

E-na Lovely Kitchen berkata...

amboi kak sheila mood gather2 lg ni...bestnya hubungan terus berkekalan ke alam nyata...menu pulak tu mengancam! sempat akak masak mcm2 dgn anak kecik...salute!!!

Naz / Nadz COSK berkata...

Kak Sheila...nanti Naz pulak dtg umah akk eh..hehehe..sesukati jer kan..:))

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Hanim ehhe seronok melayan Mas ni perama sunhhuh...rasa sekejap sangat x puas ak borak

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Mama Hawa -ye seronok bila dpt jumpa kawan di alam maya...

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Kak Emie - terima kasih tu pun simple2 aje kak meh le tumpang sekali hehe

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Anna heheh puding mangga buah x byk hehhe nnt buat lagi..cuba rasa puding bandung pulak sdp hheeh

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Zaliedna hehe masak sekali juga nnt ank2 balik nak mkn dah x payah masak dah sekali arung je...bby mmg senang jaya

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Q seronok dpt jumpa geb blogger heheh terim Kasih nnt saya dtg ambik ye

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Izah ehhe semua Mas rasa...sambil beboraksakan hehe

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Nazrah best dpt besua muka..tinggi lampai org nya

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Kak Ummi hehh seronok kak dpt melayan kekawan ni betambah lg kaean..orgnya peramah sungguh seronok melayan

Sheila Shafeareen berkata...

Hai E-na ehheh ye seronok menjamu kekawan yg peramah ni..suami isteri riang ria.....manu sempoi2 aje...semua Mas rasa

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Naz ok dtg ye akk menunggu kedatangan mu itu hehhe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More