Isnin, September 26, 2011

Rakan FB@Blog Betandang


Assalmualaikum...besua lg di pg isnin...Nak minta maaf pada Izah Daut sbb x sempat nak betandang ke rmh nya pada hari sabtu lepas sbb Mr.N kerja sampai petang..hajat hati tu nak juga terjah tp segan lah pula dah mlm....geng yg lain pun sure dah balik.....jodoh x kemana InsyaAllah ketemu juga satu hari nnt ye, miss u Izah  ....ok ni nak stori pasal cerita semlm Ahad....Mek yg baru lepas habis pantang Anna Qawina dtg beraya kermh..woo teruja sesangat...mula betentang mata mek Anna npk malu2 segan aje tp bila dah besambang hilang malu2 kucing nya...seronok melayan ank2 Anna yg comel2 tu.....suami masing2 sampaikan x beganjak dok becerita...melebih dari kaum pompuan hehehe tq Anna kerna sudi bawa buah tangan Kek Keremal Alunan Kasih yg sdp tu...petama kali akk mkn tau...

 Baby muka tekejut....baik je diam bby syifa tu dari dtg sampai balik...

sedang menjamu selera...maaf kalau ada yg tekurang yeee

Kek Keremal Alunan Kasih buah tangan dari Anna, mmg sdp  petama kali mkn ni tau..

14 ulasan:

anymz berkata...

insyaAllah suatu hari nanti kita jumpa ya sheila..:))))
seronok sembang dgn ana dan suami nya yg manis tu ya..hehe

Anna Qawina berkata...

macam kenal je...eh..kenal ni..haha..
segan pulak dok blh makak yg awet muda nih..huhu
btw..tq bnyk2 kak Sheila yer..sedap mknn & ramah keluarga akak..moga jumpa lg nnt..
K. Anim..: manis? abisla semut mai kak..hehe

Mas berkata...

insyaAllah,
suatu hari nanti kita jumpa ya kak sheila....
memang sedap kek anna tu...
mabeless

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Kak nim insyaallh kak satu hari nnt kita betemu juga...mmg seronok kalau menyembang sampai x hingat hehheh

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Anna hehe mak akk npk muda ke hehhe..terima kasih sud dtg..selalu2 lah singah ye...fmily mmg peramah....terima kasih daun keladi yee

Sheila Shafeareen berkata...

Hai mas ye betul di petemukan jodah mmg bejumpa kita nnt...sdp lembut, keremelnya sdp, keknya pun lembut gebus...

Cendana Kasih berkata...

eeeee... jeles, jeles... kalo tak ke melaka semalam, sure leh jumpa mek ana tu... hohoho..horlicks... hehehe

Sheila Shafeareen berkata...

hai Ck tulah..akk ingat Ck ada rmh tu yg nak trjah beli kuih segera tu..sbb ada tetamu nak dtg ptg tu heeee

Zaliedana berkata...

Assalam kak,semua pakat tayang gader2,jelesnya kak..Kek karamel kak ana nmpk sedap la,leh jadi tokey kek karamel kak ana ni..

Sheila Shafeareen berkata...

Hai ZZ heheh tulah kebetulan org yg same pulak tu begader2...mmg Anna ada bby kecik pun se mpat lg membengking terasa keremelnya lemak2

Nazrah berkata...

bestnya... ada rezeki nak jumpa gak...

Sheila Shafeareen berkata...

nazrah sy tunggu naz dtg pulak
hee

Diana @ Melley Mey berkata...

wah ramai juga yang dapat bersua d hari raya nie yer... seronoknyaaa.... n tgk baby2 tu comel2 sungguh... tentu seronok kan dapat berjumpa....

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Diana yee seronok dpt jumpa kawan2 di alam maya secara rialiti pulak..diana bila nak dtg rmh akk pula boleh akk jamukan yg sdp2 hhehh

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More