Jumaat, Disember 31, 2010

Karipap Kentang


Salam di pagi jumaat yg indah..hari ni baru npk cerah...pg ni sy n3 pg2 sikit sbb ada urusan di luar yg nak di selesaikan heheh ni le dia projek mlm tadi.. mentang2 semlm dah tahu hari ni di umumkan cuti oleh PM kita so mlm td rajin le uli meguli.. x byk buat sikit aje bg megalas perut di pagi hari..karipap kentang..negok leh tu beropol- ropol lg..sememeh je rupanya...x lah secantik ropol yg kekawan buat...resepi nnt sy masukan apa pun pekena dulu karipap panas2 dan milo panas ni ye
jemput sarapan dulu.....

4 ulasan:

mamawana berkata...

Sedapnyerrrrr.....bak mai sepiring..heee

izahdaut berkata...

akak..nampak sedap kak..garing kulitnya tu..dah lama tak makan karipap..

Sheila Shafea berkata...

Hai mamawana heheh nak berapa ketul tu hehe

Sheila Shafea berkata...

Hai izah ye grg kulit nya canai nips dan letak pelembut...nnt akk taib resepi ye pg tadi x sempat ada hal sikit nak kuar...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More