Jumaat, Disember 17, 2010

Cucur Sayuran

Salam.. di petang jumaat ni kita menyucur pulak..td jln2 ke dapur K.Nor alamakan npk cucur udng akk kita tu sunguh membangkitkan selera.. kita pun lama x buat so and so ape lg menyucur le tp kita x letak pun udg  sbb dah mmg x ada kat pet besi tu.....kita letak sayuran aje kucai, tauge dan corrat...penyicah tu kita pakai sos colek kepok heee
time dah ptg2 gini mmg lapor balik...sure laku punya, hemmmm jemput leee sekali..

5 ulasan:

Izan Ishak berkata...

salam kenal dari izan,

sedapnya cucur tu. tak kisahlah takde udang pun, tp tgk ropa dah terliur ni~

jemput singgah belog izan ye~

Sheila Shafea berkata...

W'salam izan hehe ye mmg sdp simple ank2 sure suka punya tq singah ye

Sheila Shafea berkata...

W'salam izan hehe ye mmg sdp simple ank2 sure suka punya tq singah ye

moklong berkata...

jnji sodap n cihat.

Sheila Shafea berkata...

hai maklong ye betul....sdp

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More