Jumaat, Julai 23, 2010

Perut Masak lemak Cili Api

Salam...hemmm nak masak apa perut tuala ni yekkkk nak buat kerabu bhn2 x berapa nak cukup..masak lomak je lah yeee sodap gak ni..tapi nenas x de leee nak lawan kan dgn perut ni...bantai dgn kentang je lahhh.. sodap gak ...buat sambal belacan sikit,  ulam timun dan grg ikan masin dah habis cerita...laju jeee ank beranak mkn ni hah...
resepi masak lomak x payah le kita n3 yee kekawan pun pandai masak nya...

4 ulasan:

LENDANUAR berkata...

wah kak sheila best ni...lauk pauk yg di masak lemak mmg feberet saya.....lapo lah puak tetiba ni...

acik ala berkata...

kak salam..salam...ni lauk feberet den ni..den gomar sangat2 lauk kmpung den..he he he..tp..klau la msak ngan robung ke..belimbing buluh ke atau pun masak ngan nangko..pehh tu lak msak podeh2..umangg hai..locur air liur den..klau mkan ngan mnu akak ni..kompom mak mentuo lalu dopan mato..tak nmpak daa..he he he..nak ckit arr..

Sheila Shafea berkata...

Hai lendanuar hehe ye kee lauk Fv same le kita suka lauk masak lomak ni...nak nya bila mkn beramai pasti best kan

Sheila Shafea berkata...

w'salam Acik ala - heheh tulah mmg sdp kalau letak rebung, nenas, nangko kan dok mkn ramai2 lg tangkap selero..sampai leleh air hidung pekena cili api tu pehhhhhjemput sekali mkn hehehhe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More