Sabtu, Julai 24, 2010

Ayam Masak Merah & Nasi lemak Bungkus

Salam utk semua, selamat berehat & becuti ..kita pun hambir cuti2 mask ni..heheh pagi ni Mr.laling belikan nasi lemak sampai 12 bungkus tau ialah nasi lemak RM 1.00 pastinya ciput je kira utk sorg dua bungkus tu wooo dan sy buatkan lauk tambahan aym masak merah hemmm kira last  bagi pehabiskan lauk dlm peti tu...insyaAllah x de apalah hal kami nak betolak ke Pahang lepas zohor nnt...ok semua slmt becuti...
nasi lemak bungkus RM.1.00...layang jeeee

4 ulasan:

acik ala berkata...

akak tgguuu..blik pahang kat area mne tu..nak ituttt...

Sheila Shafea berkata...

hai acik hehe kat temerloh jeeeenak ikut ke

acik ala berkata...

salam kak ..nape tak singgah umah acik lam..msuk je bandar bentong..terus je g tman desa damai..bleh acik jamu makan dian..

Kaseh NazLieza berkata...

akk cpt banje nasi lemak rm1 satu..ehehehe

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More