Isnin, Julai 12, 2010

Chicken Curry & Bread

Salam utk semua....my manu dinner mlm ini just dgn roti cicah besama kari ayam saje...kari ayam tu buat pekat2 sikit, tp  adelah bekuah juga... kalau x nak cicah mcm manakan kalau x ada kuah..... pekena dgn tiga ketul roti pun dah buat cukup-cukup kenyang...
resepi kari ayam x payah le kita n3 kat cini yee..kakak2 dan adik2 semua dah terrer memasaknya ..dah sure sdp punya

6 ulasan:

Suzi berkata...

sedapnya roti cicah kari ayam...oklah tu kan? yg penting perut kenyang...

Sheila Shafea berkata...

Hai Suzi yeee simple tapi kenyang...Tq singah yeee

Kaseh NazLieza berkata...

amboi kak..mkn roti ea..dh mcm org arab2 pulak..ehehehe

acik ala berkata...

menu ni klau tnguk kat anak bujang acik kan..emmm..kompom sok2 dia sruh msak..

Sheila Shafea berkata...

Hai NazLieza hahah sekali sekala mkn malm x ambik nasi heheh kenyang juga kan mari le pasti sdp

Sheila Shafea berkata...

Hai Acik heheh ank acik suka mkn cam ni ye heheh sdp kan kari ayam cicah roti...kenyang juga ank pun dah semestinya suka

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More