Jumaat, Jun 10, 2011

Asam Pedas Ikan Keli


Assalamualaikum buat semua, yeeehh dah jumaat rupanya.... wahai ank2 2 hari lg aje ada masa nak melepak pasni sambung balik belajar yeeee....tghari ni masak lauk asam pedas ikan keli..pehhh mgg le menyekat...fv lauk dan fv ikan sekali....pikirkan nak masak grg belada ikan ni..tp x ada pulak yg bekuah.....masa satu lauk je tghari ni..dlm tu dah ada letak kcg bender cukup leeeee ....ok tuan rmh nak sambung projek yg byk tu...nnt kita ceta yeee apakah projeknya.....layan je dulu asam pedas ni...


6 ulasan:

ijayuji berkata...

Salam kak sheila!!!  baru nak jalan2 jap niiii :D baju jer belum gosok lagi malam2 krg baru kerja hihihi... Ikan keli tak makan ikan2 sungai tak mkn tp kuah2 dia kita makan kikiki.... manggo dessert kat bwh tu ada lagi tak kak?? jgn lokek2 tauu! :D

Sheila Shafeareen berkata...

w'salam ija heheh x pee gantikan gan dgg atau ayam ye heeh jum hitup kuh yg sdp ni...ada lagi segelas nak ke heheh

Wanieyra berkata...

Salam ...
aduh! sedapnya.....ira mmg tak pernah masak ikan keli. kalau beli pun jenis goreng bersambal tu je....

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Ini menu kegemaran ank bjg sy klau beli ikn ni mmg kena masak asam pedas le jwb nya!!

Sheila Shafeareen berkata...

W'salam wani sdp tahu cubala sekali nak bekali kali...grg, kari, salai/bakar pun sodap

Sheila Shafeareen berkata...

Hai kak Ct Nor ye ke mmg sdp kak family saya mmg suka manu ni..ikan lag leeee diratah aje

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More