Khamis, Oktober 22, 2009

Kek Lapis Tembikai




Halooo dtg lagi.. harap2 x jemu ye hehhe Taraaaaa...ni dia kek tembikai dah terbis hemmm lepas mproses dadih..sy mproses kek pulak x penat2 keee...penat jugak tp nak mkn punya pasal buat jugak le.. yg setengah dari kek tu telah di oder oleh kwn sy Pn. Alia Tq yee.. suka sgt dia dpt...hem resepi kek ade kat blog k.dayangjack kita tu .. sy ni mls cikit nak menaip recepi paham2 jelahhh.... sdplah mmg cantik calornya, kek ni sesuai buat utk mkn2 & kanak2 pun tentu suka negok bebagai calor....nak lebih jelas klik pada gbr ye...Tq k.dayangjack cayang ok Layan.. hehe

6 ulasan:

Watierman berkata...

Ya Allah berilah aku kesabaran dan kerajinan untuk mencuba resepi ini satu hari nanti....diulangi..satu hari nanti...bila ya!!!hahaha
Sheila nak sepotong!

Sheila berkata...

salam hehe sy tegelak baca ni hehehe lucu betul suka gan comment awk insyaAllah kerajinan akk dtg jugak kat Watie...sy tunggu tau...ehhh usahkan sepotong.. sebiji pun bolehhhh

indahhouse berkata...

Salam kak Sheila,

Cantik sesungguh kek tembikai ni kak. Tak jemu mata memandang. Bole wat tuk hantaran pengantin ni..

Sheila berkata...

salam indah yeee betl mmg leh buat htrn ..or gift@hemper

Diesha berkata...

ermm kalau belum kawen sah2 saya tempah kat akak..haha lawa sungguh...sure sedap....

Sheila berkata...

hehe dsha kalu dah kahwin pun ape salahnya boleh gak tph utk mkn2 hehee

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More