Selasa, Oktober 20, 2009

Kek Coklat




Haiiii Taraaaaaaaaa dah mai dtg niiii ..ni dah terkena badi mber kita yg jauh dimata dekat dihati ..siapa lg kalu bukan Cik HaSue yg cantik manis... kembanglah tu kena puji pagi2 ni.. hehehe heheee...manataknya dah x leh tahan negok.. dah tegoda kek coklat KOG beliau(mcm2 name kek dari sana) itu jam jugak godek hehe sy buat kek tu moist sikit..request dr ank2 lg pun mmg dah lama x buat kek coklat ni...bab ganache mmg buat tangkap leleh punya...nak bg lagi semua terliur hehehe tp masih x leh lawan kek cik Sue kita tu... mamang dah pakar...TQ Sue resepi mmg mudah sgt x yah pakai mixer...main cpak2 je...rasa jgn ckp lah mmg sodap mkn sampai tepejam mata wah dasyat tuuuu...nak buat lg lahhh eheh yg ni x habis nak buat lg hehehe.. tunggu kemunculannya adelah for someone spcel...muahhhh Layan

2 ulasan:

Watierman berkata...

Tangkap leleh shiela....

Sheila berkata...

heeeee leleh yeee alah ciannnn

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More