Selasa, Oktober 27, 2009

Choc.Cake Agian



Hai...jgn mare n3 kek clt lg ni tekena jangkitan dari HaSue kita yg x hbis2 dgn mbengking tu, ni kali kedua buat kek clat dari beliau..dah x leh tahan negok memang tergoda habis..hahaha tp dah siap mkn pun bukannya byk boleh pegi pun dua potong jee resepi ikut mcm yg Sue buat tu guna mentage cair mmg ade kelainan cikit kek betambah lembut n gebu.. betul kata Sue mkn sampai tepejam mata ha ambik ko rasa in lu.... lihat lah betapa lelehnya coklat tu...nyam nyam..resepi leh dpt kat dapur dik HaSue yg rajin tu ye.. anyway Tq byk ye Sue kek mmg merbles..

5 ulasan:

Watierman berkata...

Ini memang tangkap leleh habis you!!!

Sheila berkata...

leleh jg x lelah nyam nyam

HaSue berkata...

amboiii kak sheila...pantas dan cekap sungguh dia..n3 pun laju jek update,x terkejo sue dgn server siput nih.huhuuu

Sedap kan kak guna butter cair..
tang topping tuh thn..huhuu.akak simpan dlm pt ais x sebelum dikacau ngan whisk lg dan dituang atas kek?nampak besh je...
Baru makan 2 potong eh kak?selebihnya bagi sue jelah..heeee

HaSue berkata...

type error lak kak...'tang topping tuh TAK tahan..'hehe..

Sheila berkata...

slaam su ye terima kasih byk ye diatas resepi yg sungguh enak ni..topping tu ye mmg baki dari peti ais yg kemarin punya balence..akk kacau gan sudu je dah kuarkan dlm 30minat bg lembut sikit..pastu baru tuang atas kek..boleh nak bg tp jauh sgt kena terbang...

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More