Rabu, Disember 19, 2012

Oreo Crepe & Sweet Corn Crepe


Assalamualaikum besua kembali...Jemu ke tidak...enyah le, tp bagai di panggil nak membuatnya....sekadar nak merasa...dah mencuba bagai mana buat crepe, puas hati dgn hasilnya... jadi boleh le buat bebagai rasa intinya....filling, menggo, durian, milo sudah masuk ke tekak kali ni cuba dan cuba pula filling oreo dan jagung manis pula...hemmm mgg enak bagai di kata...dap dap...:-)...masih mengunakan resepi crepe yg awal saya buat...x ada nak cari2 yg lain ni jelah bagi saya mudah senang dan cepat siapnya....sukatan pun dah ingat dlm kepala.......utk resepi pergi le ke sini ye....:-) so apa lg mari jegah....


Crepe Oreo pasti memikat hati ank2 semua
Saya masih mengunakan resepi yg sama mcm sebelum2 ni....resepy by Ana Suzana


yg ni mmg x sabar lg nak rasa...lelehan cream corn mmg sdp....


9 ulasan:

Nooriah Abdullah berkata...

salam Sheila, kak noor belum pernah cuba yg versi oreo ni macam sedap jugak kan, asyik dok doyan2 je sesekali nak jugak try oreo mesti lazattt ni

hazila berkata...

Crepe jagung manis tu nampak sedap la pulak.

Sheila Shafeareen berkata...

w'salam Kak Noor betul tukan balik2 durian je kan...citara kita kan kak boleh letak filling ape2...sdp kak sure ank2 suka...

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Hazila yep mmg sdp letak jagung..yg durian dah muak pulak jagung rasa lg manis...mcm askerim jagung rasanya...ank2 pun suka bau harum

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Berkenan pula akak dengan crepe corn tu pulak..nampak sedap jer :D

Sheila Shafeareen berkata...

Hai Kak Yatie hee crepe corn ni mmg sdp kak rasa lemak2 jagung betambah ayik menikmatinya...yg ni mmg ank2 saya gemar...

Rohah berkata...

yg krim jagung dan magga tak rasa lagi kak..menggoda..

Sheila Shafeareen berkata...

heee Rohah cuba ye mmg sdp tau bau pun harum....

Nina Mirza berkata...

suka nya tengok tang corn tuu~~~
mengiurkan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More