Ahad, Januari 10, 2010

Hari keluarga Proton Part 1


 
 
 

Salam semua..n3 story Hari keluarga Proton ..Shah Alam kira-kira 20,000 warga kerja Proton Holding Berhad (Proton) dan ahli keluarga masing-masing memeriahkan Hari Keluarga Proton 2010 di kilang utama pengeluaran kerena nesional itu di sini semalam (sabtu 9.1.2010) Hari keluarga Proton di rasmikan oleh bekas Pedana Menteri yg juga Penasihat Proton, Tun Dr Mahathir Mohamad. Hadir sama Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali Petikan ini dari Berita Mingguan 10.10 2010..

Acara telah bemula dari 8.15 pg.. sy n family sampai pd pukul 7.00 pg sbb suami sy kena ready lebih awal.. suami sy telah mengambil bahagian dlm Petandingan Reka Cipta dan Inovasi Proton ..Turut memeriakan juga dgn perarakan serta pameran 20 kereta Proton yg telah di ubah suai oleh kakitangannya dan Alhamdullilah dlm petandingan itu suami sy dan groupnya seramai 8 org yg telah betungkus lumus selama 3 bulan menyiapkan kereta ciptaan group meraka bejaya memenangi tempat ke 3..

Acara yg bemula 8.15 pg telah menampilkan pelbagai Aktiviti termasuk gerai permainan, pesembahan artis tempatan, petunjukan pemanduan berprestasi tinggi, G0-Kart, Menungang Kuda, Rumah Hantu, Mini Zoo dan boleh melihat bagaimana kerata Proton di hasikan inilah peluang yg jarang kita dpt lihat kerata di hasilkan dan bebagai acara yg manarik seperti cabutan no .betuah yg turut menawarkan hadiah menarik 4 buah kereta .. mmg byk dan seronok....


Layan dulu story dan gbr2 yg sy paparkan ye

2 ulasan:

Kaseh NazLieza berkata...

tahniah di ats kemenangan group suami akk..

Sheila Shafeareen berkata...

Salam Kaseh NazLieza- hehe tq yeee rezeki bekumpulan...kerja kuat

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More